Gahhaha

Hej alla små söta Cicci-läsare;O
Fiie här!
Haha kom ihåg at gratta Cicci när hon fyller åt, själv var jag öch köpte present i tisdag...;)<3
Alla kmer sjunga för Cicci i klassen och jag och Hanna kommer sätta upp skyltar i alla fönster!!!
Fan vad kul, hänger ni med;P
Cicci kommer nt alls tycka de e pinsamt, utan bara nice.
A ni fattar....:P
Elska Cicci, Elska Cicci:O<3
Nu ska  jag på innebandy och när jag kommer hem villl jag se lite kommentarer.
P.s ingen har sagt att jag är normal, vilket betyder att jag... älskar LÖV!
Nån mer som gör de??? Nehe...aja nu ska jag säjja pusshej för jag har nt mer tid att skämma ut Cicci:P HAhhhaha.
Jaja hoppars de flesta hänger med mig imorrn (fredag) och Firar Cicci STORT!!!
Här kommer en fin bild på Cicci, hanna och vende(Chill power!!!):D<3
Finaste bilden;;;))))

Kommentarer
Postat av: Cicci

Fan dej fiie

2011-04-14 @ 17:18:17
URL: http://cessiiie.blogg.se/
Postat av: Ema<3

Grattis! Grttis! Cicci<3

Är sjuk så kunde inte säga Grattis i skolan, så jag säger det nu istället:)

2011-04-14 @ 17:30:14
URL: http://floridaforever.blogg.se/
Postat av: Fiie

Gahhahah, ala elskar<3

2011-04-14 @ 18:41:29
Postat av: Ema<3

Jaha! Fyller du år imorgon:)



Piiinsamt att jag råkade säga Grattis idag :/

Men det var bara för att typ Fiie skrev Grattis och så så då trodde jag att det var idag:)



Aja jag får säga Grattis en gång till imorgon om jag kommer<3

2011-04-14 @ 18:45:30

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Komma ihåg dina uppgifter?

Mail: (Publiceras inte)

Din blogg:

Skriv här?:

Trackback
RSS 2.0