hahhah OMG!

hahha shiet såg nyss att Fiie har smygit sej in på min blogg.
Buuuusig unge där.
ahhhaha jätte ruuligt.
Hahhah men nej jag kommer nt va som Hanna.
Men jag vill INTE ha några presenter (bara av mamma, pappa och såklart brorsan) tänker säga att jag är väldigt besviken på honom annars hahhaha nejmen jo fan va kul.
Varsegoda några "Färska" (ny tagna bilder) super snygga cam bilder (ironsik)
Usch
Dubbel usch
Dubbel dubbel usch
Vem sa att jag var normal
Jag har tråkigt :)
Hahha nu tycker jag att vi smyger in å fiies blogg, jag tror vi råkar ha samma lösen tsss.

Kommentarer
Postat av: lisacorneliaa - read it when you need it

Söta bilder! :)

2011-04-15 @ 13:27:50
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Komma ihåg dina uppgifter?

Mail: (Publiceras inte)

Din blogg:

Skriv här?:

Trackback
RSS 2.0