Hehehe hade visst glömmt dehär

Hej fina Cicci!!
Kan du svara på några knäppa frågor??-absolut.
Vill du bli på körd av en bil och dö på en gång eller bli på körd av en bil och plågas i 1 dag av skadorna och sen dö??-dö direkt
Gillar du blommiga gardiner med fläckar av choklad på??-jaaa
Har du träffat mig??-ja
Vill du svälja en groda??-nej usch
Kan jag få fråga några saker??-alltid
Vet du vem Ingmar Stenmark är??-nej
Har du haft sönder något med vilja??-ja hehhe
Har du sköljt vatten över någon mobil någon gång??-nej tsss... aa
Hälsar du ofta på hos Fiie?-ja:)
Har du kommenterat på min blogg någon gång??-ja, jag tror de
Kan du kommentera på min blogg någon gång den här veckan??-nej tror nt de
Har nånsin googlat på ditt namn även efternamnet??-nej aldrig
Har nånsin googlat på mitt namn även efternamnet??-noope
Har dina föräldrar någonsin tvingat dig att äta medicin??.yees :/
Kollar du på bloggar ofta??-ganska
Kan du kolla min blogg??-ja
Skulle du kunna tänka dig att be din bästa kompis klä ut sig till uteliggare och följa med den till skolan även fast alla blickar riktas mot er och alla skrattar och säger töntar??-Ja självklart jag och Fiie har redan planerat en sak vi ska göra innan vi går ut 5:an 
Har du bränt dig på brännäslor någon gång??-ja usch
Det var några knäppa frågor som jag ställde för jag hade tråkigt!!-okej, fortsätt om du nu kan komma på mer random frågor, jag menar du har ställt många nt bara nu utan förut :)
bild.

Kommentarer
Postat av: Fiie

Haha vi googlade på ditt och mitt namn för ca en vecka sedan...

2011-04-13 @ 15:02:00
URL: http://soes.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har du lust att svara på några av mina frågor??

Har du badat mitt i vintern någon gång??

Sover du helst på mage eller på rygg??

Kommer du fortsätta med den bild grejen som du påbörjade??

Har du någon kamra? Om ja vad heter den??

Har du prövat fotboll??

Vilket av komande utryck använder du mäst??

Och! Da! Ba!

2011-05-01 @ 12:53:31
URL: http://hanzenpanzen.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Komma ihåg dina uppgifter?

Mail: (Publiceras inte)

Din blogg:

Skriv här?:

Trackback
RSS 2.0