hihihi

Titta vad man ser när jag hade publicerat förra inlägget.
Hej du svarade aldrig på mina frågor så jag ställer dom igen:D
Kan du svara på några knäppa frågor??
Vill du bli på körd av en bil och dö på en gång eller bli på körd av en bil och plågas i 1 dag av skadorna och sen dö??
Gillar du blommiga gardiner med fläckar av choklad på??
Har du träffat mig??
Vill du svälja en groda??
Kan jag få fråga några saker??
Vet du vem Ingmar Stenmark är??
Har du haft sönder något med vilja??
Har du sköljt vatten över någon mobil någon gång??
Hälsar du ofta på hos Fiie?
Har du kommenterat på min blogg någon gång??
Kan du kommentera på min blogg någon gång den här veckan??
Har nånsin googlat på ditt namn även efternamnet??
Har nånsin googlat på mitt namn även efternamnet??
Har dina föräldrar någonsin tvingat dig att äta medicin??
Kollar du på bloggar ofta??
Kan du kolla min blogg??
Om din bästa kompis skulle klä ut sig till uteliggare skulle du följa med henne till skolan även fast alla blickar riktas mot er och alla skrattar och säger töntar??
Har du bränt dig på brännäslor någon gång??
Gillar du vaxbönor(någon knäpp grönsak)??-Nej? aldrig smakat.
Nej nu ska jag gå och äta.

Kommentarer
Postat av: janina

haha jaa jag är helt besatt av honom!!! helt kär! hihi <3

2011-04-13 @ 14:57:01
URL: http://readmylipss.blogg.se/
Postat av: Hanna

Halojsan Hanna här

jag komenterade faktiskt kommenterat och skrivit att du hade glömt mina frågor innan du skrev det här inlägget:D Så skäl nt på mig=)hihi

nu måste jag tyvärr säga hejdå till hon som nt vill ha paket

haha hihi ja ja men hej då i alla fall

2011-04-14 @ 21:53:11
URL: http://hanzenpanzen.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Komma ihåg dina uppgifter?

Mail: (Publiceras inte)

Din blogg:

Skriv här?:

Trackback
RSS 2.0