I'm back

Hej, hej tror jag ska börja blogga igen.
Igår slaggade jag hos vendela :) trevligt.
Vi var här först sen stack vi till Vendela :)
Vi va typ ute i de fina vädret, Vendela ville inte vara ute men jag va ute så hon gick ut sen iaf.
Hon ville typ sitta vid datan o så, men de kan man ju inte göra när de e så fint väder :O
Sen va jag me när Vendela slingade och klippte sej, nu kan hon gääääääääärna ge sitt hår till mej!
Sen e ju jag så klumpig som vanligt då att jag lyckas ta sönder radions antenn bara för att jag blev rädd för en spindel (som vanligt).
(den va ute)
Min frukost (nyttig)
Nejmen slaggade ju hos Vendela sen han vi nt äta frukost för att jag skulle till plågis så de blev en sån.
Asså snubben som gjorde sen va as sopig .
Hur många som helst + att alla va på toppen och inga i.
så de va nt så gott, usch
Här ser man nt hennes frisyr men färgen iaf.
Här ser man hennes toppar inte så "fyrkantigt" som de va förut utan "spettsigt"
Nejmen nu har vi nästran samma hårfärg hon aknske har lite ljusare men iaf :)
lördas innan släckten kom.
Puss

Kommentarer

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Komma ihåg dina uppgifter?

Mail: (Publiceras inte)

Din blogg:

Skriv här?:

Trackback
RSS 2.0