No way

Att klockan e halv 8? OMG
asså de e lika soligt som när klockanva två :)
hglad glad glad.
I dag har jag inte gjort ett skit duttit ute en stund kollat på en film och haf gryymt tråkigt hehehheh va rooligt men jag har ett köp begär nej nu ska jag räkna mina pengar och kolla vad jag har råd me :)
Tror inte mamma o pappa kommer betala jag som nyss fyllde år ooupsi :) men lite hjälp kanske man kan få ?
Så skönt ute i dag ja var tillome tvungen att byta till shorts lalalla älska sommar :) vill ha sommar nu, nu, nu men påsklov är inte heller så dumt :)
helt osminkad i dag oxå, himla skönt.

Kommentarer
Postat av: j

Anmäl dig till dagen blogg här http://jennifergiidlund.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html#comment =)


Har du något på hjärtat?:

Namn:
Komma ihåg dina uppgifter?

Mail: (Publiceras inte)

Din blogg:

Skriv här?:

Trackback
RSS 2.0