Påsklov

Hur skönt är inte de?
Juste igår hade jag vardens menst chill skoldag najs att man fyllde år då oxå :)
Först hade vi religion okej de va ur tråkigt men endå inte direkt så jobbigt att skriva av en text som står på tavlan.
Sen va de påsksamling o sen rast sen pyssel o sen hem.
Hahha jag o Vende hade literoligt på bussen oxå förutom att de va nå fel på bussjäven
Den pep hela tiden o vendela tyckte de va as kul för att jag fick typ damp.
Men sen skulle den iaf fgöra ett elstopp och försöka fixa de men de funkade ju nt, Vendela sa att han ställde sej o pissa men ajg trodde nt på henne så venne om de e sant lr nt.
sen va hon hemma hos mej till 20 över 5. läge, för sen fick jag skit bråttom för hon o tjejorna skulle komma kl 6 och jag skulle fixa allting menmen de gick väl bra end.
Vi cillade väll mest o åt och så.
Sen idag kommer släckten om en stund kl 5 tror jag :)
De blir ju najs ;)
Men aa nu sitter jag ute och har de trevligt bjuder på cambilder. VARNING alla e lika dana men de e så ljust så jag ser nt om dom e bra lr dåliga så jag bjuder väll på dom
Köket
samma
samma
ute i solen
samma
aja puss

Kommentarer

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Komma ihåg dina uppgifter?

Mail: (Publiceras inte)

Din blogg:

Skriv här?:

Trackback
RSS 2.0